Pomalu reagujici nastaveni jasu displeje

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Leden 15 16:00:24 CET 2018

	Zdravim,

mam takovy problem na svem notebooku - HP Elitebook 840, asi G2:
od jiste doby (pravdepodobne upgrade na Fedoru 26) mi rozumne nereaguji
klavesy na zmenu jasu displeje (Fn-F9, Fn-F10). Chova se to tak, ze po prvnim
stisku jedne z techto klaves to okamzite zareaguje, ale dalsi stisky
se projevuji postupne v radu jednotek minut. Takze ztlumit displej
z maxima do minima+1 v podstate nejde, protoze nevim, kolik klaves "namackat
dopredu". Nehlede na to, jak dlouho to trva.

	Zajimave na tom je, ze kdyz sem ten notebook mel novy (asi Fedora 25
nebo 24), tak to fungovalo - odezva na stisk tech dvou klaves byla vzdy
okamzita.

	Pro zobrazovani pouzivam stare dobre X11 a nad tim XFCE.
Potkali jste nekdy neco podobneho? Pripadne kam jinam se divat?

	Diky,

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |