Pomalu reagujici nastaveni jasu displeje

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Leden 17 11:21:43 CET 2018

Adam Pribyl wrote:
: Zda se ze spolecnym jmenovatelem by mohlo byt spis XFCE.. zacal bych
: tim, ze bych zkusil uplne obejit xfce a zapisovat bud rovnou do sys
: (/sys/class/backlight/*/brightness), pripadne utilitu xbacklight
: (intel).. trochu me vydesilo ze mam i neco jako
: /usr/lib/systemd/systemd-backlight
: a nemam tuseni k cemu to je.

	No presne, taky jsem objevil systemd-backlight a vstaly mi vlasy
hruzou :-). Nicmene to vypada, ze toto jen dela ukladani aktualni hodnoty
pri vypinani pocitace a jeji vraceni zpet pri startu pocitace.

	Ale vazne - zapis do sysfs reaguje rychle, zadny problem s tim
neni. Jeste jsem si vsiml, ze po stisku Fn-F9 a Fn-F10 problikne kurzor
terminalu, cili terminal na chvilku ztrati fokus. Coz by naznacovalo,
ze tyto klavesy nejsou zpracovavane na urovni ACPI za zady operacniho
systemu, ale jsou to normalne grabnute X11 klavesy. Cili skutecne
za to muze nejaka aplikace, nikoliv treba obsluha ACPI jadrem.

	Budu zkoumat dal.

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |