Pomalu reagujici nastaveni jasu displeje

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Středa Leden 17 08:37:38 CET 2018

Zda se ze spolecnym jmenovatelem by mohlo byt spis XFCE.. zacal bych tim,
ze bych zkusil uplne obejit xfce a zapisovat bud rovnou do sys
(/sys/class/backlight/*/brightness), pripadne utilitu xbacklight (intel)..
trochu me vydesilo ze mam i neco jako /usr/lib/systemd/systemd-backlight
a nemam tuseni k cemu to je.