CZLUG a web www.linux.cz

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Středa Červenec 18 10:36:02 CEST 2018

zdravim vespolek,

jsem hodne rad, ze se nasel nekdo, kdo to chce posunout a ten obsah urcite
nejaky refresh potrebuje. Ty texty jsou myslim OK, ale strasne tomu chybi
obrazky. Tech je stavajicim webu hodne a jsou i pekne sladene, Adam ma
proste na tohle cit. Je otazka, jestli tu grafiku nekde nekoupit, CZLUG ma
neco nasetreno a zatim se z toho jen prubezne plati odchazejici disky v
ftp.linux.cz.

Divam se do analytics a z tech nemnoha lidi co tam prijde klika 48% na
odkaz stazeni linuxu, takze ten urcite nemuze byt v novem designu utopeny
nekde pod foldem. Ono by to vubec chtelo vice mensich stranek, ale to se
zase vracime ke grafickemu navrhu. Treba by sel nechat Adamuv a vymenit
texty? Prevest stavajici obsah do gitu neni zadny problem, ten web je
staticky, jen includuje spolecnou hlavicku a paticku.

Alespon jsem dal proc.linux.cz na https, treba se ted o prazdninach podari
Yenovi dat na https i samotny www.linux.cz.