CZLUG a web www.linux.cz

Michal Stanke michal na stanke.cz
Středa Červenec 18 18:42:43 CEST 2018

Ahoj.

> jsem hodne rad, ze se nasel nekdo, kdo to chce posunout a ten obsah
> urcite nejaky refresh potrebuje. Ty texty jsou myslim OK, ale strasne
> tomu chybi obrazky. Tech je stavajicim webu hodne a jsou i pekne
> sladene, Adam ma proste na tohle cit.
Bojím se, aby to obrázky nezabily. Co podle mě návštěvníka zajímá, je na
titulce tak 5 nebo 6 bodů [1], proč by ho měl Linux zajímat, a odkaz ke
stažení a jak to spustit. Z grafiky budou hlavní screenshoty a případně
nějaké piktogramy na vizuální podporu předností Linuxu. Na ně by v
pohodě stačil Font Awesome.

> Je otazka, jestli tu grafiku nekde nekoupit, CZLUG ma neco nasetreno a
> zatim se z toho jen prubezne plati odchazejici disky v ftp.linux.cz
> <http://ftp.linux.cz>.
>
> Divam se do analytics a z tech nemnoha lidi co tam prijde klika 48% na
> odkaz stazeni linuxu, takze ten urcite nemuze byt v novem designu
> utopeny nekde pod foldem.
A co udělal titulní stránku trochu agresivnější, třeba skoro ve stylu
Chromu [2]. Nahoře tlačítko ke stažení a pod ním pár hesel, proč je
Linux super. Pokud chceme Linux prodat, čím kratší a jednodušší to bude,
tím snáze to lidé vezmou.

> Ono by to vubec chtelo vice mensich stranek, ale to se zase vracime ke
> grafickemu navrhu. Treba by sel nechat Adamuv a vymenit texty? Prevest
> stavajici obsah do gitu neni zadny problem, ten web je staticky, jen
> includuje spolecnou hlavicku a paticku.
Menších ano, ale více stránek ne. Lidi si nebudou proklikávat samostatné
stránky s popisy jednotlivých předností. Čím delší to bude, tím spíše
ztratí zájem, nepochopí to nebo tomu ani neuvěří.

Kód je na GitHubu s celou historií změn [3], které jsem udělal od
stávajícího kódu v PHP, po čistě statický generátor. Když mi pošlete
uživatelská jména, dám vám tam přístupy.

> Alespon jsem dal proc.linux.cz <http://proc.linux.cz> na https, treba
> se ted o prazdninach podari Yenovi dat na https i samotny www.linux.cz
> <http://www.linux.cz>.

Michal