CZLUG a web www.linux.cz

Jiří Lisický LisickyJ na epos.cd.cz
Pátek Červenec 20 08:09:30 CEST 2018

Ahoj, byl bych strašně nerad abych ti nějak znechutil chuť na tom
pracovat, ale za mě můžu říct, že ta současná Adamova stránka mi přijde
"čučavější". Zvláště, když si představím, že dnes se na web leze hodně
z mobilu.

Takže nestačilo by to jen zaktualizovat? Třeba screenshot firefoxu je z
verze 2.0.0.2 :-)

Díky za tvůj čas, který tomu věnuješ.