DEDIC..

LAWYER LOUIS BARON admin na tpjran.tk
Sobota Červenec 28 13:46:06 CEST 2018

Drahý príteli,

S veškerou úctou, omlouvám se, že vás znovu obtežuji, ale neodpovedeli jste na e-mail, který jsem vám minulý týden zaslala ohledne návrhu o obchodní transakci.

Už jsem vám dvakrát poslal e-mail a toto je muj tretí e-mail, ale stále vám ješte žádná odpoved nedostala, je tato e-mailová adresa již nefunguje? nebo jsou mé dopisy chybne spadající do vašeho spamového adresáre? Premýšlím.

Uprímne se omlouvám za zasahování do vašeho soukromí, a to zejména proto, že vás touto cestou kontaktujete pro obchodní transakce tohoto rozsahu, ale vzhledem k její závažnosti a naléhavosti bylo proto pro me nezbytné hledat vaši pomoc. Potrebuji vaši pomoc pri prevodu 8 milionu amerických dolaru z mého pozdeho klienta, státního príslušníka vaší zeme.

Chci vás predstavit jako príští príbuzný mému pozdnímu klientovi, protože máte stejného príjmení se svým pozdejším klientem. Dám vám potrebné údaje o této transakci, jakmile slyším od vás.

Rozhodla jsem se, že vám znovu budem napsat, abyste vedeli, jestli jste dostal nekterou z predchozích e-mailu.

Odpovezte prosím, pokud obdržíte svuj e-mail.

Díky a ceká na vaši odpoved.

Právník Louis Baron