CZLUG a web www.linux.cz

Michal Stanke michal na stanke.cz
Pátek Červen 1 17:36:11 CEST 2018

Ahoj.

Od posledně jsem:

  * přepsal do HTML5
  * doplnil Linux Mint do seznamu distribucí a zbytek seznamu trochu
    aktiualizoval
  * sloučil stránky Chci vyzkoušet a Kde získat
  * u dalších stránek jsem provedl menší či větší úpravy obsahu
  * jako hlavní stránku použil stránku se seznamem výhod
  * nastřelil nový vzhled

Jako pokračování bych rád:

  * upravil obsah hlavní stránky do něčeho reprezentativnějšího
    (pikrogramy, krátké popisky, call to action)
  * podobně trochu zatraktivni stránku Kde získat
  * pročistit a aktualizovat stránku ekvivalentních aplikací

Prosím o komentáře, jak to vypadá. Kód je na GitHubu stále na stejném
místě a náhled na https://mikkcz.github.io/proc-linux-cz/.

Michal Stanke

P. S. Není to stále finální kvalita, ale kdyby to chtěl někdo nahrát na
server, rád s tím pomůžu.