CZLUG a web www.linux.cz

Adam Pribyl - proc.linux.cz proc na linux.cz
Sobota Červen 2 20:43:58 CEST 2018

On Fri, 1 Jun 2018, Michal Stanke wrote:

> [...]
>   aktiualizoval
> * sloučil stránky Chci vyzkoušet a Kde získat
> * u dalších stránek jsem provedl menší či větší úpravy obsahu
> * jako hlavní stránku použil stránku se seznamem výhod
> * nastřelil nový vzhled
>
> Jako pokračování bych rád:
>
> * upravil obsah hlavní stránky do něčeho reprezentativnějšího
>   (pikrogramy, krátké popisky, call to action)
> * podobně trochu zatraktivni stránku Kde získat
> * pročistit a aktualizovat stránku ekvivalentních aplikací
>

> Prosím o komentáře, jak to vypadá. Kód je na GitHubu stále na stejném místě a

Michale, zatim tam vidim jen hromadu textu, ktery jsem necetl, stejne jako
vetsina lidi. Uz kdysi kdyz jsem web delal, tak jsem chtel, aby k
orientaci stacila samotna struktura stranky a graficke prvky, kterych
vetsina zmizela, vcetne struktury. V dnesni dobe by to melo byt jeste
vyraznejsi. Text je v podstate zbytecny, nikdo to necte, cela straka
"Vyhod" by se dala predelat jen na nadpisy, ktere by se v lepsim pripade
rozbalovaly po kliknuti, ale toho textu je tam moc. Ke kazde vyhode je
nezbytna ikona. Slouceni stranek "kde ziskat" a "jak vyzkouset" je asi
spravny krok, vzdycky me stvalo to udrzovat zvlast, ale dulezita byla
moznost dat na stranku primo odkaz na live image, ktery lidi mohli
vyzkouset, protoze odkaz typu http://releases.ubuntu.com/ je proste pro
prvni vyzkouseni SPATNE, protoze laik nepozna, co z toho ma stahnout!
Jestli je to v HTML5 nebo 3 a kodovani latin2 nebo utf8 je vetsine
ctenaru uplne jedno.