Re: CZLUG a web www.linux.cz

slavick na centrum.cz slavick na centrum.cz
Úterý Červen 5 16:36:31 CEST 2018

Nechal jsem se trochu unést tím, že když uživatel se nechce vzdělávat, tak nepoužívá XYZ. Měl jsem jenom na mysli, že současný trend "nenuťte uživatele přemýšlet" vnímám jako nešťastný. Na uživatele něco vyskočí a protože vlastně absolutně netuší, co dělá, tak tu danou věc zahodí se slovy "ono to zase nefunguje". Vidím to sám v práci, ale to asi každý z nás...

Linux.cz rovnu v angličtině (nebo dvojjazyčné verzi) je pěkný nápad, ale jak sám říkáte - co si budeme povídat. Na druhou stranu jsme v ČR a předpokládám, že chceme cílit na české uživatele, tak AJ by byl hezký doplněk, ale primárně by text měl být česky.

Ano, líbí se mi pojetí "ukázat snadnou cestu, jak Linux získat" a pak jemně uživatele postrkovat ke studiu dalších informací. Jenže je to všechno o čase (a i penězích)... Omlouvám se za trochu skeptický závěr...