CZLUG a web www.linux.cz

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Úterý Červen 5 11:11:52 CEST 2018

Stranka "proc.linux.cz" byl/je linuxovy marketing a ten jak znamo prehani.
Nikdo nerika ze tam nema byt text, ale stranka musi oslovit, ukazat
snadnou cestu jak "linux" ziskat a nabidnout pripadne dalsi informace
(ramecky, rozbalovaci texty atd.) at ma co cist nez se stahne
live(CD|DVD|USB). Podstatne je prekonat pocatecni barieru a pomoct nekomu
kdo uz udelal pomerne zasadni rozhodnuti vkrocit do nezname vody. Pokud na
to budeme pohlizet optikou "at to nepouziva kdyz nechce cist" pak muzeme
prestat psat i navody, clanky a odpovidat do konference, protoze si predsi
staci precist zdrojak... nebo a udelame linux.cz rovnou v anglictine,
protoze pouzivat ho bez anglictiny.. co si budeme povidat.