CZLUG a web www.linux.cz

Adam Pribyl - proc.linux.cz proc na linux.cz
Čtvrtek Listopad 8 19:46:05 CET 2018

On Thu, 8 Nov 2018, Michal Stanke wrote:

> Ahoj.
>
> Po neaktivitě jsem dostal novou energii na OpenAltu, kde jsem diskutoval i
> s ostatními, že současný stav Linux.cz je trochu ostuda. Posunul jsem tedy
> titulní stránku o trochu dál a myslím, že v tomhle stavu už by se to dalo
> nasadit naostro, viz https://mikkcz.github.io/proc-linux-cz/.
>
> Co je potřeba pro nahrání nové verze? Můžu dostat přístupy na FTP/SSH,
> abych tam to svoje nahrál, přesměrovat DNS, nebo to někdo bude nahrávat za
> mě?

Diky, rozhodne lepsi, sipka na stahnuti by ale mela byt zelena. :) Je to
takova verze pro mobilni telefony. Na proc.linux.cz, ktere je integrovane
do uvodni stranky linux.cz, to muzeme nahrat pres muj ucet. Zbytek stranek
linux.cz je ale nekde uplne jinde a tohle zatim nahrada neni.

> Díky
> --
> Michal
>
> P. S. Do kopie přidávám pár zainteresovaných lidí z diskuze na OpenAltu.

Adam Pribyl

Adam Pribyl
Proc pouzivat linux
http://proc.linux.cz/