CZLUG a web www.linux.cz

Adam Pribyl - proc.linux.cz proc na linux.cz
Pátek Listopad 9 08:26:01 CET 2018

On Thu, 8 Nov 2018, Michal Stanke wrote:

> Tu šipku barevně klikněte upravím, to je to nejmenší. Podařilo se ti to
> sestavit, nebo ti mám poslat rovnou sestavené soubory?

Nic negeneruju ani nechci. Aktualne mam
https://mikkcz.github.io/proc-linux-cz/ rozbite a mam tam dva obrovske
tucnaky, az jsem se lekl.

Stale mi to na dnesni vizualni dobu prijde graficky trochu chude. Nechces
na https://mikkcz.github.io/proc-linux-cz/proc/ dat k odstavcum aspon ty
ikonky co tam byly? Ze stejneho duvodu tam treba externi odkazy byly s tou
zlutou sipeckou.. jsou to blbosti ale dela to pak - podle me - lepsi
dojem.

> Ad. další stránky. Nahradil jsem všechno, co za to stálo a bylo v těch PHP
> souborech. Jaké další stránky je potřeba zachovat nebo nahradit?

Pokud se bavime jen o proc.linux.cz tak asi nic.

> --
> Michal Stanke

Adam Pribyl

> čt 8. 11. 2018 19:46 odesílatel Adam Pribyl - proc.linux.cz <proc na linux.cz>

Adam Pribyl
Proc pouzivat linux
http://proc.linux.cz/
proc na linux.cz