Moumt flash s vadny FS

Sobota Listopad 17 19:31:01 CET 2018

On Sat, 17 Nov 2018, Jaroslav Lukesh wrote:

> mám kameru do auta, u které nevím jak je možné, že kamera namomtuje SD
> kartu, kterou odmítne stolní linux namontovat, že nerozpoznal FS?

Nejspíš má kamera poněkud odlišnou představu o tom, jak vypadá souborový
systém.

> Po připojení kamery kabelem k PC jsou soubory samozřejmě přístupné

To, co vidíte přes kabel, se nemusí zcela shodovat s tím, co je uloženo na
kartě.

> Podobná situace je u MP3 přehrávače, kdy přehrává a pro PC je SD
> nečitelná? Protože se ale při přehrávání obzvlášť v zimě zužuje
> repertoár, který na ní mám, tak ji jednou za rok nahraji znova, trvá to
> takhle už několik let.

Tím chcete říct, že na kartu něco nahrajete na PC, pak jí strčíte do
přehrávače, ten nahrané soubory vidí, ale když vrátíte kartu do PC, tak už
se k dříve nahraným souborům nedostanete?

Pokud ano, tak můžete zkusit následující: připravte na PC kartu, udělejte
její obraz pomocí dd, na chvilku jí strčte do přehrávače, znovu udělejte
její obraz a pak ty obrazy porovnejte. A uvidíte, co se změnilo.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                      "Que sçay-je?"