Moumt flash s vadny FS

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Listopad 18 22:51:34 CET 2018

Po roce v autě, je nabořený FS tak, že některé písničky už to prostě nehrálo
a v PC to po namontování má názvy jako rozsypaný čaj. To bylo vloni. Letos
už taky nešla namontovat, ale repertoár ještě tolik zúžen nebyl - nešlo to
už nad číslo 1400 (vloni mi to opakovalo už jen asi 10 písniček), mám jich
tam asi 3500.

Kamera samozřejmě fungovala s tím nabořenm FS a vykopíroval jsem z ní bez
chyb všechny fotky i půl roku staré a orientačně jedno video, vše šlo
prohlédnout bez chyb.

Takže už mám nově naformátováno a abych se dočkal nabořeného FS, zas to
nějakou dobu potrvá.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kankovsky" <peak na argo.troja.mff.cuni.cz>

> Podobná situace je u MP3 přehrávače, kdy přehrává a pro PC je SD
> nečitelná? Protože se ale při přehrávání obzvlášť v zimě zužuje
> repertoár, který na ní mám, tak ji jednou za rok nahraji znova, trvá to
> takhle už několik let.

Tím chcete říct, že na kartu něco nahrajete na PC, pak jí strčíte do
přehrávače, ten nahrané soubory vidí, ale když vrátíte kartu do PC, tak už
se k dříve nahraným souborům nedostanete?

Pokud ano, tak můžete zkusit následující: připravte na PC kartu, udělejte
její obraz pomocí dd, na chvilku jí strčte do přehrávače, znovu udělejte
její obraz a pak ty obrazy porovnejte. A uvidíte, co se změnilo.