Fedora 31 a uzivatelske pojmenovani sitovych karet

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Prosinec 23 19:54:58 CET 2019

Presne odpovedet neumim, pokud ten virtual jeste zije
podival bych se do initramfs, nebo do starych initramfs jestli to tam je
ci neni. Jinak je to jen dohad, ale klidne to muze byt nejaka zmena v
chovani dracutu.

Druha moznost je ze nekdy u F30 se jaksi zahodilo pouzivani ifup/down
protoze initscripts jsou fuj a preslo se na neco jako
/etc/systemd/network/10-eth0.link
coz by mohla byt ta aktualne "spravna" cesta.

Adam Pribyl