ceph osd pool create

Zdeněk Janiš zdenek.janis na brajan.cz
Pátek Květen 17 14:40:27 CEST 2019

Vyřešeno.
Po změnách v počtu OSD jsem měl hlášku (warning):

      "too many PGs per OSD (256 > max 200)"

ta se dá obejít přidáním do konfigurace, sekce [global]:

      mon_max_pg_per_osd = 800

a hlavně restart VŠECH ceph-mgr na __hostname__ na všech nodech.

Pak se dá v pohodě vytvořit nový pool a pokračovat podle doporučení.

Prostě mě nenapadlo, že "warning" bude mít za následek nemožnost
vytvářet nový pool...

--
   Zdeněk Janiš