převod VHS do PC

jaroslav noví oldcpu na centrum.cz
Pátek Květen 17 20:13:24 CEST 2019

ahoj všem,
vznikla mi potřeba převést moje staré VHS pásky do PC v nějakém použitelném formátu, celkem jedno jakém.
S překvapením jsem si všimnul, že se prodává docela dost různých převodníků, hlavně pro USB. Dost s odlišují cenou  a tak si myslím, že i kvalitou převodu. Jem i jasné, že hlavně bude záležet na technickém stavu pásek a pakvlastního přehrávače.
Chci se zeptat, jestli někdo z přítomných nemá nějakou zkušenost s použitím, podporou a kvalitou těhle převodníků pod Linuxem? Nejlépe dobrou?

děkuji za názory, nějak si je pak přeberu.

JK