Re: převod VHS do PC

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Sobota Květen 18 08:28:42 CEST 2019

Nevim jakou cestou se chcete dat, odkaz na zadne zarizeni jste neposlal.
Podle me jde prevest VHS prostym zachytavanim obrazu z anteniho vystupu,
kvalita nebude zavratna. V komunite starych pocitacu se casto pouziva
do USB obycejny EasyCAP, ovsem jak to tak byva, ne vzdy je uvnitr stejna
elektronika. Podle me by to slo i libovolnou TV/grafickou kartou, ktera
umi capture analogoveho vysilani.

Lepsi by asi bylo jit ale pres SCART, ale to je jeste vetsi magie.

Je velmi pravdepodobne, ze se vam napoprve nepodari sehnat zarizeni, ktere
bude delat co chcete - duvodu je nekolik 1. zminena nestabilita chipsetu v
produktech, 2. kompatibilita daneho prevodniku s tim co produkuje zrovna
vas VHS prehravac. Ono se to nezda, ale drivejsi technologie byly velmi
benevolentni, co se parametru signalu apod. tyce a dnesni "digitalni"
technologie maji velky problem se s tim popasovat, takze pak obraz ruzne
skace, je posunuty, ma sptane barvy, pomer stran obrazu atd.

Adam Pribyl