Systemd oneshot/simple a logovani

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 7 10:58:14 CET 2019

	Zdravim,

mam systemd service typu oneshot (zkousel jsem i simple), kterou periodicky
spoustim pres timer unit. Ocekavam, ze kdyz je to ten integrovany systemd
a journald a tak vubec, tak ze budu videt log toho service
v "systemctl status muj.service". Zda se ale, ze nevidim posledni radek
- spoustim shellovy program ktery na konci dela

echo "Vsechno probehlo uspesne." >&2
exit 0

A ja ten vystup nevidim. Pokud pred exit 0 pridam sleep 1, tak se tam
vypis objevi, coz mi prijde divne. Delam neco spatne, nebo je toto chovani
nekde (kde?) dokumentovane jako vlastnost?

	Diky,

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |