ps(1) a delsi loginy

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Září 12 09:03:52 CEST 2019

	Dobry den,

narazil jsem na to, ze v CentOSu 7 dava ps(1) prednost formatovani vypisu
pred korektnosti udaju. Mam uzivatele s 9+znakovym loginem "longlogin",
ps aux|grep long vypisuje ve sloupci USER text "longlog+". Netusite nekdo,
jak mu domluvit, aby vypisoval cely login i za cenu rozbiteho formatovani?

Divam se, ze dokonce uz samotna distribuce obsahuje uzivatele, ktere timto
v ps(1) nejde rozlisit: "systemd-bus-proxy" a "systemd-network".

Zatim jsem prisel na to, ze pokud pouziju

ps ax -o ...,user

(kde user je posledni sloupec), tak ten login nezkrati a vypise ho cely.
No ale lepsi by byl nejaky prepinac, ktery by zkracovani vypnul uplne.
Procetl jsem manovou stranku, a na nic souvisejiciho jsem nenarazil.

	Diky,

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |