HELP! apache AH00052: child pid exit signal Segmentation fault (11)

Petr Stehlík pstehlik na sophics.cz
Středa Červen 17 20:37:28 CEST 2020

jsem to nechtě napsal moc Debian-centricky, takže to upřesním: upgrade
byl na Debian verze 10, který má Apache verze 2.4.38-3+deb10u3, PHP
verze 7.3.14-1~deb10u1, integrováno pomocí libapache2-mod-php7.3.