Re: Návrh na převzetí (proc.)linux.cz

Adam Pribyl - proc.linux.cz proc na linux.cz
Pátek Červen 26 09:59:43 CEST 2020

proc.linux.cz je jen hromada statickeho HTML, takze neni moc co resit.
Na www.linux.cz ma nejakou hodnotu asi jen stranka se seznamem lidi/firem
na instalaci linuxu ale to uz nikdo roky neudrzuje (aspon na moje
pozadavky na zmeny nikdo nereagoval) stejne tak pokud tam chce CZLUG stale
nejakou propagaci tak neni problem tam nejakou stranku udelat, ale
posledni aktuality jsou tam z roku 2006 takze se myslim je to mrtva
organizace.

Nemyslim, ze by se melo na linux.cz vymyslet neco dalsiho, ale to at si
udela Michal jak to vidi nejlip. Podle me to zadny jiny vyznam nez jako
rozcestnik a propagace nema.

Ja bych to tedy uzavrel, ze Yenya pripravy nejaky hosting, da tam
Michalovi pristup (ssh? root?) a presmeruje tam jak www.linux.cz tak
proc.linux.cz, az tam Michal neco pripravy (nevim kdo pak stroj bude
udrzovat).

Jestli ma OpenAlt nejakou vlastni infrastrukturu bude nejmene pracne pro
vsechny, kdyz tam jen Yenua presmeruje pres DNS obe vyse zminene domeny.

Konference linux.cz muze klidne dale bezet oddelena ne?

Adam Pribyl

Adam Pribyl
Proc pouzivat linux
http://proc.linux.cz/