poslední varování před provedením trestu

emailsecurity na hes.trendmicro.eu emailsecurity na hes.trendmicro.eu
Pátek Srpen 6 17:30:03 CEST 2021

Pozdravy!
Musím se s vámi podělit o špatnou zprávu.
Asi před několika měsíci jsem získal přístup k vašim zařízením, která používáte k procházení internetu.
Poté jsem začal sledovat vaši internetovou aktivitu. Zde je tok událostí: V určitém okamžiku
Předtím jsem si koupil přístup k e -mailovým účtům od hackerů (nyní je docela snadné koupit něco takového online).
Evidentně se mi podařilo bez problémů přihlásit k vašemu e -mailovému účtu
V případě pochybností mohu provést několik kliknutí myší a všechna vaše videa budou sdílena s vašimi přáteli, spolupracovníky a příbuznými.
S jejich veřejným zpřístupněním nemám vůbec žádný problém.
Myslím, že to opravdu nechcete, vzhledem ke specifikům videí, která rádi sledujete.
(Víte přesně, co tím myslím), způsobí vám to skutečnou katastrofu.
Pojďme to zařídit takto: Přenesete na mě 1500 EUR (v ekvivalentu bitcoinů směnným kurzem v době převodu),
a jakmile přijde převod, všechny tyto špinavé věci hned odstraním.
Poté na sebe navzájem zapomeneme. Rovněž slibuji, že z vašich zařízení deaktivuji a odstraním veškerý škodlivý software.
Věř mi, držím slovo. To je férové ​​jednání a cena je docela nízká
vzhledem k tomu, že chvíli kontroluji tvůj profil a provoz. V případě,
Pokud nevíte, jak nakupovat a převádět bitcoiny, můžete použít jakýkoli moderní vyhledávač.
Tady je moje bitcoinová peněženka: 1KHiA7AkyMqyRqxXFVVWwVaZqPLWTPftiP
Od otevření tohoto e -mailu máte méně než 48 hodin (přesně 2 dny).