emulace technologického HW v linuxu

jaroslav noví oldcpu na centrum.cz
Čtvrtek Únor 4 18:43:46 CET 2021

Zradvím všechny,
dostal jsem se do situae, že sych se ptřeboval naučit, jak programově ovládat nějaké techologické periferie. Nevím, jsetli mi to pujde, nechci zatím utrácet nějaké peníze za nákup podobného HW.

Není pod linuxem dostupné nějaké udělátko, které by umělo nějaký vybraný HW emulovat a nějak programovat? Nejlépe s nějakým vzdáleným přístupem? Je mi v podstatě skoro jedno jaký by to byl jazyk, začínám. Asi bych neby zrovna nadšený s C++, četl jsem o něm takové zkazky, že na učení pro začátečníka se moc nehodí, ale nevím, zatím neposoudím. Taky zase jsem se dočetl, že Python je t tomu skoro idelální.

Snad jsem se dokázal vyjádřit aspoň trochu srozumitelně.

JN