Re: emulace technologického HW v linuxu

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Únor 4 19:41:45 CET 2021

Nevim jestli jsem pozadavek moc pochopil, ale emulaci v dobe, kdy si
clovek za par stovek koupi Arduino pripoji ho pres USB a v Arduino IDE to
v "pseudo C" naprogramuje neni zrovna obvykle.

Jedine, co se bezne emuluje jsou treba 8mi bitove pocitace, ale nevim o
tom, ze by se nejaky dal programovant "z venku".

Adam Pribyl