Re: emulace technologického HW v linuxu

jaroslav noví oldcpu na centrum.cz
Čtvrtek Únor 4 20:05:00 CET 2021

> Od: "Adam Pribyl" <pribyl na lowlevel.cz>
> Komu: "Diskuse o Linuxu v cestine" <linux na linux.cz>
> Datum: 04.02.2021 19:42
> Předmět: Re: emulace technologického HW v linuxu

Nevim jestli jsem pozadavek moc pochopil, ale emulaci v dobe, kdy si
 clovek za par stovek koupi Arduino pripoji ho pres USB a v Arduino IDE to
 v "pseudo C" naprogramuje neni zrovna obvykle.

No, to přesně nevím.
Už je to dleší dobu, ale na nějaké vysoké škole jsem videl, že tamní studentíci měli nějaký systém na kterém se procvičovali, co umí a fungovalo to tak, že byli někde v laborce, měli asi puštěnej prohlížeč, nakonektili se na určitý server a mohli si vyzkoušet ovládání nějakých hejblátek tím, že k tomu psali svoje kódy. Co jsem viděl, tak tam měli něco, jako robotická ruka, kterou takhle dálkově ovládali. Myslím, že zpětnou vazbu měli aso přes webovou kameru, nebo tak něco.

Docela se mi to líbilo.