re

lq_don na brycen.com.vn lq_don na brycen.com.vn
Úterý Leden 19 13:44:31 CET 2021

Ahoj! Bohužel pro vás mám špatné zprávy.
Před několika měsíci jsem získal přístup k zařízení, které používáte k procházení internetu.
Od té doby sleduji, co udělal na internetu.
Protože často navštěvujete porno stránky, mohu vám říci, že jste zodpovědní.
Stručně řečeno, přístup k vašim datům jsem získal díky webům, které jste navštívili.
Nainstaloval jsem si virus trojského koně na bázi řidiče, protože jeho podpis je aktualizován několikrát každý den,
takže je nemožné, aby jej antivirus našel. Také jsem měl přístup k vaší kameře a mikrofonu.
Kromě toho jsem zálohoval všechna vaše data, jako jsou vaše fotografie, informace ze sociálních médií, chaty a lidé, s nimiž mluvíte.
Nedávno jsem měl skvělý nápad.
Natočil jsem video a rozdělil obrazovku na polovinu, na jednu polovinu dal váš ejakulační okamžik a na druhou polovinu video, které jste sledovali.
Tolik jsem se bavil! Samozřejmě mohu toto video snadno poslat komukoli, s kým mluvíte, jediným kliknutím, to byste pravděpodobně nechtěli.
Pak mám pro vás nabídku. Pokud pošlete ekvivalentní částku 850 EUR do mé bitcoinové peněženky, na tuto práci zapomenu.
Rovněž trvale smazám všechna svá videa a data.
Pokud se mě zeptáte, chci za svou práci poměrně dostupnou cenu.
Můžete hledat, jak nakupovat bitcoiny ve vyhledávačích, jako je Google nebo Bing, není to tak těžké.

Moje bitcoinová peněženka (BTC): 1KU13KPo252PLmq8fJfyJCYE4f84mftdrp

Máte 48 hodin na to, co jsem řekl, ale zapište si, co mám říci do vlastní mysli: Neudělá mi dobře, že mi odpovíte, tato e-mailová adresa je generována automaticky.
Stížnost také nepřinese nic dobrého, koneckonců nelze vysledovat ani tento e-mail, ani moji bitcoinovou peněženku. Všechno jsem navrhl perfektně.
Pokud v tomto e-mailu zjistím, že s někým mluvíte, okamžitě video sdílím a nejdříve jde o lidi, s nimiž mluvíte. Poté sdílím video po celém internetu!