Darovací kód: [W5900Q2172021]

William Kruger elvan.hasanovic na mon.gov.mk
Úterý Březen 9 01:05:42 CET 2021

Dobrý den, drahý, volám sa William Kruger z Lantany v Palm Beach County v USA. Vyhral som jackpot vo výške 168 miliónov dolárov, co je jeden z najväcších jackpotov do lotérie. V mene mojej rodiny a z dôvodu dobrej vôle darujeme vám a vašej rodine sumu (2 000 000,00 EUR). Snažím sa oslovit verejné charitatívne sirotince a prispievat k znižovaniu chudoby a zabezpecovat primeranú zdravotnú starostlivost pre jednotlivcov najmä pocas tohto sveta. Pandemic Covid 19. Chcem tiež, aby ste cast tohto daru investovali do verejnej infraštruktúry na zabezpecenie pracovných miest pre nezamestnaných obcanov vo vašej krajine. . Vybral som si ta, pretože ti verím. Potrebujem vašu úplnú spoluprácu ohladom tohto daru. Tu je váš vybraný tajný kód: [W5900Q2172021] a nezdielajte prosím s nikým kód, ak máte záujem a ste pripravení so mnou spolupracovat. Kontaktujte ma so svojím darovacím / tajným kódom [W5900Q2172021] a celými menami tu na mojom súkromnom e-mail: krugerwilliamhome na gmail.com