pcs a drbd

Just Pavel Pavel.Just na simac.cz
Úterý Březen 9 15:37:01 CET 2021

Zdravím.

Mám dva servery (aktuální debian stable)
Na nich dva DRBD páry a nad tím pacemaker/corosync.
Tedy (pcs resource status):
 Clone Set: DRBD-clone [DRBD] (promotable)
     Masters: [ server1 ]
     Stopped: [ server2 ]
 Clone Set: Disk-clone [Disk] (promotable)
     Masters: [ server1 ]
     Slaves: [ server2 ]

Oba resource jsou definované úplně stejně
a zpočátku stejně fungovaly. Po jednom restartu
je DRBD-clone slave ve stavu stopped a nejsem
schopen ho probudit.
Dokonce mohu server2 poslat do stavu standby.
Pak se master přepne na server1 , drbd se
se dosynchronizuje, korektně na server2 spustí
a DRBD-clone dále funguje. Po unstandby server2
se vrátí na server1 a slave je zase stopped.

Disk-clone stále funguje jak má.

Zkoušel jsem resource cleanup, resource refresh,
ale bez výsledku.

Jak mám DRBD-clone slave přesvědčit, aby nebyl stopped ?

Za nakopnutí děkuje

Pavel