něco je v mailmanu konference špatně

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Říjen 6 00:17:12 CEST 2021

Zdravím,

do konference zpráva došla. (ale jo, měl bych aktualizovat systém
na Mailman 3).

-Y.

Jaroslav Lukeš wrote:
: Dobrý den ve spoolek, doufám, že to tu čtou admini.
:
: Přestaly mi chodit maily z této konference.
:
: Nemůžu se přihlásit do administrace, píšee to *Chyba: */Autentizace selhala.
:
: Odkaz i heslo jsem vylovil z mailu, který mi chodí každý
: měsíc//jako/ potvrzení účastníka v konferenci.
:
: MInulý měsíc mi opakovaně chodily maily že si mám potvrdit členství,
: to jsem učinil
:
: Pokaždé to zahlásilo nějakou divnou chybu
:
: A nechodí mi už ani ty spamy.
:
:
: Mohli byste mi prosím nějak profouknout účet?
:
: Děkuji, JL.
: Linux mailing list
: Linux na linux.cz
: http://www.linux.cz/mailman/listinfo/linux

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |