Re: něco je v mailmanu konference špatně

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Středa Říjen 6 10:36:48 CEST 2021

Jako ucastnik konference jsem zpravu dostal. Co nechapu je, ze s kazdym
mailem do konference jako by mi prisly desitky mailu typu

"""
To: linux na linux.cz
Subject: Mail delivery failed: returning message to sender

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

   david.ubl na ceskapojistovna.cz
     SMTP error from remote mail server after RCPT
TO:<david.ubl na ceskapojistovna.cz>:
     host mxa-00181b01.gslb.pphosted.com [185.183.28.5]:
     550 5.1.1 User Unknown
"""

to jsou nejake cerne duse v konferenci nebo to jen nekdo pres DSN spamuje
konferenci? Neni tam zadne telo mailu, tak to jako spam moc ucinne neni.

Adam Pribyl