Re: něco je v mailmanu konference špatně

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Říjen 6 15:53:53 CEST 2021

On Wed, 6 Oct 2021, Adam Pribyl wrote:

> Jako ucastnik konference jsem zpravu dostal. Co nechapu je, ze s kazdym
> mailem do konference jako by mi prisly desitky mailu typu

> to jsou nejake cerne duse v konferenci nebo to jen nekdo pres DSN spamuje
> konferenci? Neni tam zadne telo mailu, tak to jako spam moc ucinne neni.

To spis bude tim ze nejaky spamer rozesila spam s navratovou adresou
linux na linux.cz a chybove hlaseni o nedorucitelnosti se vraci do konfery.

Ta je porad otevrena, takze pak tyhle sr**ky rozesle vsem clenum.