Grafický tablet Bamboo Folio

jaroslav noví oldcpu na centrum.cz
Pátek Září 17 18:20:48 CEST 2021

Zdravím,
mám možnost si chvíli osahávat grafický tablet Bamboo Folio (formát A4 - je to docela velký). Komunikuje to s PC pomocí Bluetooth. Výrobcem by měla být firma Wacom.

Dokompiloval jsem si do jádra podporu bluetooth. Byl to trochu boj, ale už to dokážu spárovat s PC, aleapoň to tvrdí diagnostické prográmky z balíku BlueZ.
Potřeboval bych teď trošku popostrčit, jak dostat nějaký smysluplný výstup z Bluetooth komunikace s tabletem. Představoval jsem si to tak, že bych něco čmáral na tabletu a na monitoru, v nějakém vhodném prográmku, celkem jedno jakém bych viděl, co jsem právě načmáral. ideální by bylo, kdyby moje čmáranice byly zobrazovány synchronně s mým čmáráním.

Potkal se prosím někdo s tímto zařízením a uměl by trochu pomoct?
Díky.

JN