Re: Grafický tablet Bamboo Folio

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pátek Září 17 19:14:48 CEST 2021

Ja tedy nevim, ale myslite, ze to posila v nejakem "dokumentovanem"
formatu? Bud se to bude chovat jako to cemu se rikalo tablet driv -- tedy
prave ruzne wacomy -- nebo to ma nejaky proprietarni format a pak to tezko
bude neco kreslit.. tzn. hledal bych nejakou standardizovanou podporu pro
wacom tablety... ale to uz jste mozna zkousel.

Adam Pribyl