Re: Grafický tablet Bamboo Folio

jaroslav noví oldcpu na centrum.cz
Sobota Září 18 11:59:33 CEST 2021

> Od: "Adam Pribyl" <pribyl na lowlevel.cz>
> Komu: "Diskuse o Linuxu v cestine" <linux na linux.cz>
> Datum: 17.09.2021 19:15
> Předmět: Re: Grafický tablet Bamboo Folio

Ja tedy nevim, ale myslite, ze to posila v nejakem "dokumentovanem"
 formatu? Bud se to bude chovat jako to cemu se rikalo tablet driv -- tedy
 prave ruzne wacomy -- nebo to ma nejaky proprietarni format a pak to tezko
 bude neco kreslit.. tzn. hledal bych nejakou standardizovanou podporu pro
 wacom tablety... ale to uz jste mozna zkousel.

Jo, zkoušel. Potíž je v tom, že nemám žádné moc velké zkušenosti s bluetooth interfacem. Jen pár nějakých kousků jako síťové karty, nebo GPS snímače komunikující přes sériovou linku, to pak vytvořilo v /dev odpovídající zařízení, jednou snad sluchátka. Se zařízením tohoto typu jsem ještě neměl co do činění.

Každopádně díky za kousek navedení, jak dál.

JN