Linux mdraid1 postupne vyndany oba disky

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Sobota Leden 22 14:18:58 CET 2022

Pokud by to tedy nekoho zajimalo, tak nastesti je mdraid natolik
chytry, ze druhy disk jako "faulty" neoznacil a po restartu server
nastartoval jen z jednoho disku v degradovenam stavu. Stacilo tedy
chybejici (prvni vyndany) disk pridat znovu do pole.

Adam Pribyl