Re: Poškození FS

Josef Krieglstein josse na trenet.org
Středa Leden 26 18:16:11 CET 2022

Dobrý den,

napovím, že existuje třeba rdiff-backup, tam není záloha v jednom velkém
souboru, což je na obnovu malé části lepší. Je stále efektivní na
zabrané místo na cílovém místě, díky "diff přístupu". A v neposlední
řadě jsou ty změny obráceně, ta nejnovější je prostá kopie (dostupná bez
nainstalovaného nástroje) a ty starší jsou "změny".

S pozdravem
Josef Krieglstein