Nezapomeňte zaplatit daň do 2 dnů!

noreply na chookiatleasing.com noreply na chookiatleasing.com
Středa Březen 23 14:52:26 CET 2022

Ahoj!
Rád vás poznávám! Budeme vás kontaktovat, abychom vás informovali o vašem zklamání. Před několika měsíci jsem přistoupil k zařízení, které jsem používal k procházení internetu, a od té doby sleduji chování internetu. Důvod, proč jsem získal přístup, byl ten, že jsem si dříve zakoupil přístup ke svému e-mailovému účtu od hackera (dnes je velmi snadné takové věci koupit online). Takže jsem se mohl bez problémů přihlásit k vašemu e-mailovému účtu (linux na linux.cz). Týden po přihlášení byl malware trojský kůň již nainstalován na operačním systému všech zařízení připojených k e-mailu. Vlastně to nebylo vůbec těžké. (Děkujeme, že nemusíte sledovat e-mailový odkaz ve vaší doručené poště.) Všechny chytré triky jsou překvapivě snadné. (^) Pomocí tohoto softwaru můžete ovládat všechna zařízení (mikrofon, videokameru, klávesnici atd.). Již jsem si stáhl vaše osobní údaje, data, fotografie a historii prohlížení a uložil je na server. Mám přístup k vašemu messengeru, sociálním sítím, e-mailu, historii chatu a seznamu kontaktů. Můj virus funguje na úrovni ovladače a neustále aktualizuje signatury, aby jej antivirový software nerozpoznal. Podobně chápu, proč tento znak nerozpoznal antivirový software. Když shromažďujete své údaje, jste na webu pro dospělé. Uvědomil jsem si, že jsem velký fanoušek. Opravdu rádi navštěvujete porno stránky a sledujete vzrušující videa a zároveň prožíváte obrovskou radost. Shodou okolností se mi podařilo nahrát vaši obscénní scénu, a tak jsem nainstaloval několik videí, která vám ukazují, jak masturbovat a vyvrcholit. Pokud si myslíte, že je to lež, ujistěte se, že můžete všechna svá videa sdílet se svými přáteli, kolegy a příbuznými pomocí pouhých několika kliknutí myší. Pro mě je veřejný přístup v pořádku. I s ohledem na koníčky mých oblíbených videí nechci taková videa zveřejňovat. (Víte, o čem mluvím) Pokud to bude zveřejněno, může to být skutečná katastrofa. Pojďme jednat zde. Zašlete prosím 500 Euro (částka ekvivalentní bitcoinu podle směnného kurzu v době převodu). Až přijmete vysílání, smažte všechna ta obscénní videa. Poté se zapomeneme vyčistit a slíbíme, že zastavíme a odstraníme škodlivý software na zařízení. Dodržím, co jsem řekl. Vzhledem k tomu, že už nějakou dobu sleduji váš profil a návštěvnost, je to férová nabídka a měla by být docela levná. Pokud nevíte, jak koupit nebo převést bitcoiny, můžete je hledat a najít ve vyhledávačích. Moje bitcoinová peněženka je 1Gz71QBoLhFT1pj3cCdDb9Jq3B1bJGUd37.
Zadejte prosím 48 hodin (přesně 2 dny) po otevření tohoto e-mailu. Prosím, zdržte se následujících jednání. Odpovězte, prosím. (Protože jsem tento e-mail vytvořil ve své doručené poště a také jsem vytvořil adresu pro odpověď.) Zkusil jsem kontaktovat policii nebo jiné bezpečnostní služby. Nemluvte ani se svými přáteli. Pokud si všimnete, o čem mluvím, vaše video bude zveřejněno. (Ovládám vše ve vašem systému, takže si nemyslím, že je to těžké vidět.) Snažím se najít sám sebe. Všechny transakce s kryptoměnami jsou anonymní a absolutně nesmyslné. Přeinstalujte nebo zničte operační systém zařízení. To je také zbytečné, protože všechna videa jsou již uložena na vzdáleném serveru. Zde je to, čeho se nemusíte obávat. Nemohu poslat peníze. -Ujistěte se, že po dokončení přenosu budou všechny akce sledovány a zobrazeny. (Můj trojský malware má funkci dálkového ovládání, jako je TeamViewer.) Video můžete sdílet i po dokončení přenosu. "Věř mi. Už ti nebudu komplikovat život, a pokud chceš jen sdílet, není dobré posílat tento dopis! Buď fér a ještě jedna věc...nenech se nachytat ve stejné situaci v budoucnu!