Apache s PHP, mkisofs

Čtvrtek Duben 29 03:15:21 CEST 1999

Ahoj,

vyrobil jsem z Apache v RH6.0 ceskou mutaci s mod_czech, PHP (+ patch na
prekodovani), podporou PostgreSQL, suexec, moduly info, rewrite a dalsi.

Prosil bych o vyzkouseni, urcite tam budou nejake fligny, uz je moc
rano.

http://www.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/local/RedHat-6.0/

(vedle je adresar pro RH52, kde je stejny Apache, akorat s PHP bez
podpory prekodovani z http://lide.punknet.cz/miri/php-czech/, ale to je
historie).

Take jsem predelal patch na mkisofs, aby umel cestinu. Jen jsem to jeste
nevyzkousel, ale zitra bych mel mit RW medium :-) Pro zajemce je to na
stejne adrese.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution