Co prelozit?

Středa Duben 28 21:02:03 CEST 1999

Dan Ohnesorg wrote:

> Ja bych hlasoval pro instalacni manual redhatu, prece jen jsem v
> konferenci redhat-cz :-)))

To je fakt. A co takhle linuxconf? Spousta lidi na nej nadava, ale od
RH5.2 je velmi rozumny a HLAVNE vytvari konfiguracni soubory tak, jak to
jejich autori zamysleli. Je to efektivni nastroj, pokud alespon trochu
vime, co delame :-*
Tedy pokud to uz neni hotove :-)))

Mohl by tu nekdo strucne nastinit, jak na to? Vim neco o .po souborech,
ale hodne by pomohl strankovy mail: udelej to, pak pozij tohle, soupni
to sem a vysledek se posila asi v takovemhle tvaru nejspise autorovi.

> Ale nikdy jsem ho necetl, takze nevim, co obnasi.

:-D Yenya delal takovy navodek:

http://www.fi.muni.cz/~kas/rhcd/index.html

sam vyzyva k updatu - muzete se na to vrhnout. Akorat by nam mel
prozradit, jak snimal obrazovky instalatoru. Ze by nejaky staticky
slinkovany nastroj? Nikdy jsem to nedelal...

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution