Cestina v 6.0

Čtvrtek Duben 29 12:01:32 CEST 1999

> n) Nahradil bych textutils-1.22-9.i386.rpm něčím novějším >= 1.22d,
>    kvůli sortu, který ignorule LC_COLLATE. (Ale bacha jsou to všechno
>    alfa verze, žádná 'stabilní' není --- mně se ale stabilně chovají
>    :-). Mám to zkompilovat + udělat RPMko?

Ja myslim, ze bychom meli kazdy dat (oznamit kde to je), co mame. Az to
bude nejak pohromade, tak se z toho udela image. Zatim to nevypada, ze
bychom se poprali. Nasim spolecnym cilem je RH6.0cz pro "koncoveho
uzivatele". Samozrejme souhlasim, ze protlaceni patche do originalniho
baliku je dobre, ale co kdyz to zatim nejde?

> n+1) Pouze tech. věc: asi by někde měly být veřejné pgp klíče lidí, kteří
>      předělávali RPMka.

No jo, umi vubec rpm 3.0 nove pgp? Ja to zkousel na 5.2 a byly s tim
nejake neprijemnosti (myslim, ze s vystavenim klice na www.pgp.cz).

Co se tyka Apache - asi by bylo rozumne udelat binarni rpm:
a) bez databazi, jen mod_czech a PHP
b) s PostreSQL (protoze ta je v oficialnim RH)
c) s MySQL, protoze to tu nekolik lidi chce

Podivam se hned na ty prava, pridam dokumentaci k PHP, zmenim titulni
stranku, odloupnu PostgreSQL. MySQL jsem nedelal, takze bych poprosil
zajemce, aby mi pak poslal treba jenom diff na SPEC soubor.

CD-Writing-HOWTO jsem navrhnul, protoze to tesne souvisi s vyrobou CD s
RH. Z ohlasu na muj navod na vyrobu RD CD vim, ze je to "horke" tema.
Proto taky navrhuju, aby se na koncove CD pridaly baliky pro podporu
paleni. V 5.2 to byvaly tyto baliky z contribu:

cdda2wav-0.95beta08-1.i386.rpm
cdparanoia-III-alpha9.4-1.i386.rpm
cdrecord-1.8a15-2.i386.rpm
cdrecord-cdda2wav-1.8a15-2.i386.rpm
xcdroast-0.96e-1.i386.rpm

Posledni poznamka k mkisofs: patch je "dirty". Uvnitr nej je napsano, ze
by to nekdo mohl zobecnit. Ja na to nemam cas ani nervy, ale klidne se
toho nekdo ujmete, bude to lehoucke. Jen by to chtelo udelat tak, aby i
ostatni mohli pridat sva kodovani...

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution