Tak jsem zrovna inventarizoval

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Duben 28 16:37:47 CEST 1999

Takze co jsme meli na ceskem CD a jak to vypada:
(Nikoliv podle abecedy)

gnome - je zarazeno v oficialni distribuci, nebudem se mu venovat

Knihovna SSLeay - je k dispozici stale stejna verze jako mame (0.9.0b)

SSL pro apache - je novejsi verze 2.2.8, potreba zahrnout

libdes - momentalne jsem nenasel novejsi

pgp - stale stejna verze

pinetd - poradne nefungoval, reseni nezname

ssh - neni novejsi verze

sslwrap - nechodil, nevim proc

xpdf - existuje novejsi, ale nevim jestli v rpm

cstex - neumim posoudit, minimalne lyx v nem obsazeny jiste existuje
novejsi, program vlna vlnkuje i uvnitr verbatim modu...

emacs - asi nic novejsiho neni

Czech-HOWTO - potreba pregenerovat

Man pages cs - ?????? zjistim u PJ

ucw - navrhuji vyradit

Fortify - stale stejna verze

pdf_sec - nevim odkud pochazelo, nejak se mi ho nedari lokalizovat

ke 1.1 - vyradit, je ve standardni distribuci

kernel - dat tam 2.2.6, mozna 7, bude-li plus cd patche

emacs-csutils 4.1 - novejsi zrejme nejsou

linuxove noviny - nejak nam posledni dobou nevychazi.....

pgp klice - Pavel Janik tam ma klic se sugestivnim nazvem 1998, optam se
ho, jak je to s klicem letos.

samba 2.0 - dam tam novejsi

staroffice + WordPerfect ?????? to tam asi nebude moct bejt, kdyz by to
lisoval CP nebo nekdo oficialnejsi

tak a to je vse, co jsme s tim delali, jeste tam bylo cerstve Xfree, ktere
uz zas tak cerstve neni.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.