mkisofs

Pátek Duben 30 00:50:21 CEST 1999

Ahoj podruhe,

testoval jsem vcera announcovane mkisofs, ktere jsem vystavil. Funguje,
cestina je i ve Windows citelna. Priklad pouziti najdete u me na
strance, kde popisuji vyrobu CD s RedHatem. Jadro 2.2.5, co je v RH6.0
je pri vypalovani az prekvapive stabilni :)

Nezapomente pripadnou VFAT partition namountovat s prislusnymi volbami:

mount /dev/hda1 /mnt/c -o codepage=852,iocharset=iso8859-2

K tomuto mkisofs dodelam cesky popis do SPEC souboru.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution