minimalni instalace RH

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Srpen 2 14:19:45 CEST 1999

Zdravim vsechny !

Nevim, jestli uz neni pozde, ale mel bych jeden navrh :

Kdyz zkousim "minimalizovanou" instalaci (tj. nezvolene zadne
balicky), zabere mi na disku skoro 120 MB. Chapu, ze nektere veci
jsou zivotne dulezite (glibc), ale na druhou stranu mi pripada
zbytecne defaultne cpat linuxconf (cca 11 MB), perl (15 MB) atd.

Ono se to sice da pak snadno odinstalovat, ale kdyz to zkousim pod
vmware, tak se virtualni disk nafoukne a uz se nezmensi. Proto
navrhuju :

a) bud orezat minimalni instalaci na opravdu nezbytne veci
b) nebo mit moznost instalace, kde bude mozne vybirat i mezi default
balicky.

Pokud by to bylo mozne, asi by bohate stacilo udelat na to extra
bootovaci disketu ?!?

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s