minimalni instalace RH

Oto tapik Buchta Oto.Buchta na inet.cz
Pondělí Srpen 2 14:20:21 CEST 1999

Miroslav BENES wrote:

> Zdravim vsechny !
>
> Nevim, jestli uz neni pozde, ale mel bych jeden navrh :
>
> Kdyz zkousim "minimalizovanou" instalaci (tj. nezvolene zadne
> balicky), zabere mi na disku skoro 120 MB. Chapu, ze nektere veci
> jsou zivotne dulezite (glibc), ale na druhou stranu mi pripada
> zbytecne defaultne cpat linuxconf (cca 11 MB), perl (15 MB) atd.

No a co tak v prubehu instalace delat rm ?

> Ono se to sice da pak snadno odinstalovat, ale kdyz to zkousim pod
> vmware, tak se virtualni disk nafoukne a uz se nezmensi. Proto
> navrhuju :
>
> a) bud orezat minimalni instalaci na opravdu nezbytne veci
> b) nebo mit moznost instalace, kde bude mozne vybirat i mezi default
> balicky.

Toto je IMHO zasah do distribuce natolik velky, ze by uz asi nebyl tou
distribuci, za kterou ji povazujeme. Navic si nemyslim, ze by to u RH
udelali bezmyslenkovite. Defaultni instalace by mela mit plny komfort
Linuxu a mela by obsahovat to, co by podle Red Hatu mela obsahovat kazdy
RH.

> Pokud by to bylo mozne, asi by bohate stacilo udelat na to extra
> bootovaci disketu ?!?

To mozna neni az tak od veci. Udelat kickstart, ktery provede minimalni
instalaci.
Podivej sae, jak je udelany Server a neco na ten zpusob by snad slo.
--
Oto 'tapik' Buchta