problem s Javou

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Srpen 7 17:05:14 CEST 1999

Vrany Pavel wrote:
: omlouvam se pokud to do tehle konference nepatri, pripadne uvitam odkaz
: na jinou pro naprosty zacatecniky, jako sem ja. :-)

	cz.comp.linux (linux na linux.cz).
:
: Mam problemy s javou - vzdy kdyz spustim v Netscape Tools/JavaConsole,
: tak se Netscape ukonci. (to same pri cteni WWW stranky s Javou)
: Kde bych mel hledat problem?

	Takovyto problem mely starsi verze netscapu pri behu na 16-bitovych
displejich. Ale to jen tak strilim.

:  Nez sem prisel na to jak Linux zkonfigurovat na dial-up, prosel sem
: spoustu konfiguranich programu, mozna sem aktivoval neco co sem nemel

	S dial-upem to nesouvisi.
:
: Je mozne nainstalovat Linux na stejnej HDD jako W98, tak abych pri bootu
: urcil do ceho se ma nabehnout, bez komercniho softu?
: (zatim testuju Linux startem z diskety)
: Predpokladam ze ne, ale s NT by to melo bejt bez problemu?

	Myslim si ze to jde, ale nezkousel jsem to - nemam penize,
misto ani cas na takovyto software :-)

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/