Kover rpm

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Srpen 9 08:08:56 CEST 1999

Dobry den.

Tak jsem si stahl kover (program pro vyrobu obalu na CD) a opravdu to funguje i s
cestinou. Vyrobil jsem rpm pro RH 6.0 (ta co jsou na NETu ke stazeni jsou pro SuSe).
Myslim, ze by se to do ceske distribuce velmi hodilo. Mohu to nekam poslat, aby to
tam bylo pridano, byl by o to zajem?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe