RH6.0cz - pre1

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Srpen 13 10:33:36 CEST 1999

> TODO:
>   - update czech-adaptation pro ceske hlasky Squida
>   - doplneni posledni verze VIM
>   - pravdepodobny presun ispeel-czech do instalace
>   - pripadne updaty zdrojaku jadra
>   - kontrola/update baliku Acrobat Reader 4.0
>   - pokud casove vyjde, po F1 pri instalaci v cestine slovenske
>     popisy baliku
>   - zaplneni 13MB volneho mista (doporucte co bych mel na CD pridat),
>     volne misto vzniklo smazanim zdrojovych kodu Linuxovych Novin
Mohl bych poslat
tkman-2.0, nejlepsi, co jsem videl na prohlizeni man stranek. Trochu problem je, ze to
chce aplikovat elide.patch na tcltk-8.0. Snad to nicemu jinemu nevadi, ale je potreba
updatovat tcltk, coz je trochu vic mista. Celkem to ma cca 11MB (vcetne toho tcltk)

Mam to poslat?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe