RH6.0cz - pre1

vodicka na mendelu.cz vodicka na mendelu.cz
Pátek Srpen 13 12:41:56 CEST 1999

> Mate na mysli jako podporu mysi? rpm -qa|grep gpm ?
Ne, to rozhodne ne. Ta tam je a mys funguje OK.
> Pokud ale Drag & Drop, tak vezte, ze F5 a ENTER je mnohem rychlejsi.

Mel sem na mysli to, ze kdyz mysi klepnu na menu, melo by se rozbalit,
mysi klepnu na soubor, pak klepnu na spodni listu s F3
a soubor se zobrazi,... proste jak je mysoidni stary dobry NC. Drag & Drop mi
vubec nechybi, nejak jsem se s touto metodou neztotoznil a pouzivam ji naprosto
vyjimecne. Samozrejme, ze jsem si stahnul zdrojaky mc a prekompiloval a nainstaloval si mc,
a mys mi zacala chodit, nicmene beru to jako drobnou musku na jinak dost solidni distribuci.
Pro zacatecniky bude asi mc jeden z prvnich programu, ktery budou pouzivat. A pokud ten umi
pracovat s mysi, pak je skoda, ze tam mys nechodi (presneji receno: funguje stejne,
jako na 'hole' textove konzoli).
Pro uplnost dodavam, ze mam mys Logitech a chodi mi bez problemu;
mc mi chodi s mysi pouze v X-terminalovem okne, na klasicke textove
konzoli ne.

S pozdravem Petr Vodicka

      Petr Vodicka
      vodicka na mendelu.cz
      Mendelova Zemedelska a Lesnicka Univerzita
      UVT Ustav Vypocetni Techniky
      Zemedelska 1
61300 Brno 13

tel. 420-5-4513 5052